آکسیون «من تروریست نیستم»!

گفتمان ترکمنها ـ «من یک مسلمانم ولی تروریست نیستم. من چشم بسته به شما اعتماد میکنم و چشم بسته آغوشم را برای دوستی و برادری باز میکنم. اگر شما هم به من اعتماد داشته باشید مرا در بغل تان بگیرید.»

این آکسیون در سرتاسر نقاط جهان اجرا گردید که با استقبال بی نظیری روبرو شد.

یک پاسخ to “آکسیون «من تروریست نیستم»!”

  1. fereydoondiyeji Says:

    magar gharar bood ke mosalman terorist shenakhteh beshawad,terorist yaani adamkosh,terorist eslamnema darad methle daesh,terorist mesihinema darad methle hitler,terorist changizkhan ham darad

پاسخی بگذارید

