من تورکمنم

من تورکمنم صحرا یالی یؤره گیم
یر شارئنا پاراخاتلئق گره گیم
غورت دا گلسه تیلکی لر ـ ام غاپیما
آچ گؤیبرمن بوغارئب دور چؤره گیم

منگ آرقام دا گچمیش یاتئر درد یاتئر
حجران یاتئر تالانگ دوشن یورت یاتئر
گؤره سینده غؤو رئلان چآگه لنگ
غارا گؤنه قاقماچ بولون مرد یاتئر

گؤزوم دوقدئر آچ دا بولسام دیله من
قاناغاتا دوغوپ دوغان گله من
ساچاغئمده مله نانئم بار بولسا
یدی دآل ده اولی ایله اؤله من

من تورکمنم درده بیشن تورکمنم
توپان غوپسا چیگیت یالی غورقمانام
آرسلان بیلن چکه له شن بؤری من
شاغال لارئنگ اوولیشینه اؤرکمنم

یاتا بیلمن آسمانیما چوز سالار
هؤورتگه لنگ قالبین اوقا دوزسه لر
بورگوت کمین دپه لرنه اینر من
توپراغئمئنگ غایماغئنی بوزسالار

آرنامئسی غؤراپ گلیأر غایراتئم
یگییت لره یولداش بولدی غیرآتئم
غاضاب بیلن غارا داغدان آغام دا
سارسدیراندیر غانئم لاری شهراتئم

( بای محمد چندری گنبد کاووس 16/11/90 )

پاسخی بگذارید

