گؤکدپه ده قوربان بولانلارئنگ یاغتئ حاطئراسئنا

گرچک بالا من

آتا- بابالانگ یولوندان اوغور آلیپ
گینگ اوممانلاردا یوزن بالا من،
توماردیر، اوغوزحاندان پأهیم آلیپ
تاریخینگ جومموشینده غاینان بالا من.

غانیمینگ حیله سی کأر اتمز مانگا
گرچکلر دوشمز دوشمان دوزاغینا
یاغی سوروپ گلسه گؤزل ایلیمه
اونگا قورت اوینونی قورجاق بالا من.

گون حان دک، ایله یاغتی سالان
دنگیز حان دی یوورتلاری آشان،
گؤروغلی دک قیرآت سگره دن
غانیما یان برمز، گرچک بالا من.

داغدا- دوزده اوق یالی یانگلانیان
غانیم دوشمالارینگ پندی بریأن
ایلیمی گؤره جیم دی قورایان
قیشینی- یازئینی سؤییأن بالا من.

داغلاریمیزده کؤپدور شیر و پلنگلر
ضاربیمیری بارحا گؤرندیر غانیملار
یازاندیریس تاریخدا شان- شؤهراتلار
یئنه حایقیریپ حایباتلانجاق بالا من.

باشیمی قویدوم من واطان یولونا
تورکمن سایمان، بی پارخ بولانا
عار- نامیسی دوشمانا ساتانا
یانیندان یول برمه جک بالا من.

آ.گلی

پاسخی بگذارید

